test

srijeda, 30. prosinca 2015.

MUŽ MI JE ZNAO DA IMAM LJUBAVNIKA...

Muž mi je znao da imam ljubavnika, ali nista nije hteo da mi kaze. Pratio me do njegovog stana, i kad smo se muz i ja skinuli on je uletao iznenada i rekao “sta je to zeno, seksaš se a mene ne zoveš”  i moj ljubavnik ga pozove i moj muz nam se pridruzi.


 
Ja do tad nisam ni znala da mi je muz biseksualac. Njih dvojica su svasta radili, ja nisam mogla da verujem.


 
Cak smo zajedno oranlo zadovoljavali ljubavnika i bilo nam je lepo. Posle toga smo se cesto sastajali i svasta radili.

3 komentara:

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži način da dođe do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vraćaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Agbazara

    OdgovoriIzbriši
  2. Prije nekoliko tjedana vidio sam ovdje komentar o dr. Agbazari i odlučio sam ga kontaktirati prema uputama, zahvaljujući ovom čovjeku što mi je pružio radost kako sam želio. Slijedio sam upute koje je on dao da vrati mog ljubavnika koji me je napustio i djecu već 3 godine, ali zahvaljujući dr. Agbazari jer su mi se vratili zauvijek i sretni smo zajedno. molimo vas da ga kontaktirate za pomoć ako imate problema u vezi putem e-pošte na: ( agbazara@gmail.com ) ILI putem WhatsAppa na: ( +2348104102662 ). I svjedočite sami.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav gledatelji, zovem se Victoria Andro. Moj suprug me ostavio s dvoje djece na godinu i dva tjedna, propali su svi napori da ga vratim. Mislila sam da ga više neću vidjeti dok nisam upoznala damu po imenu Christina koja mi je rekla mene o čaroliji po imenu DR ISIKOLO, dala mi je njegovu e-mail adresu i broj mobitela i kontaktirala sam ga i on me uvjerio da će mi se muž vratiti u roku od 48 sati i poštivala sam njegove uvjete. Za manje od 48 sati moj muž se vratio i počeo moliti za oprost govoreći da je to đavolski posao. tako da sam još uvijek iznenađen ovim čudom, stvarno ne vjerujem ni u kakve duhovne doktore. Nemojte iskoristiti ovu priliku zdravo za gotovo. DR ISIKOLO će vam osigurati savršen rezultat bez odgađanja. pošaljite mu e-poštu: isikolosolutionhome@gmail.com ili pošaljite poruku na WhatsApp: +2348133261196.

    OdgovoriIzbriši